Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Hella - 21 juni 2009 11:33

soligt ute!!!
så najs, medans bröderna leker i studion så har jag plan på att fortsätta det eviga grävandet i rabatten... jag har ju inte fotat något av det, så det ska jag göra idag så får ni se vilket slitgöra jag håller på med...
jag räknar med att den delen jag håller på med nu tar 2 dagar till...

Orkar inte gräva mer än typ 1 meter, får så jävla ont i ryggen med.... :S

men ska försöka. sen är det nästa rabatt-del som ska grävas. Den är mindre men det hjälper inte eftersom den jätte långa rabatten bakom huset oxå ska grävas ur!! *baaahh* men men då får jag lite sol och träning iaf.


imorgon bitti är det upp och simma med, sedan handla inget grävande dock, det får bli tis-fre typ om jag orkar och det är bra väder.

nej byta om och köra på då!

ha en najs söndag!



Ovido - Quiz & Flashcards