Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Hella - 13 juni 2009 23:08

bah... nu har jag sett alla 18 avsnitt, första och enda säsongen av Freaks&Geaks, Nollor & Nördar på svenska.
Det visades för typ 8-10 år sen det visades på... kanal 5 tror jag. Jag såg på det då och det var sjukt kul att se på den nu med.

blev hela 6 avsnitt idag á 44min :P
Tiden sprang verkligen iväg, helt plötsligt var klockan över 18... :S

men det var så sjukt bra, vad ska jag nu titta på :(

Får kolla genom och se om jag hittar något spännande :)


nu har jag glott på Jiddra inte med Zohan... den är lite kul... :)


har förresten plitat lite på en Playlist i Spotify : Orginal/Covers

mkt bra lista. dessvärre finns det inte alltid orginal/Covers till många bra låtar som:

The Knife - Heartbeats / José Gonzalez
The Police - Roxanne / Fall Out Boy
Tears for fears - Mad world / Gary Jules

The Dubliners - Whiskey in the Jar / Metallica

The Ark - The worrying kind / Maia Hirasawa

Joy Division - Love will tear us apart / Fall Out Boy


Hoppas dom kommer snart att finnas så man kan få till det riktigt bra :)



Vilken/vilka är din favorit cover låt!?

Av Hella - 13 juni 2009 12:46

när jag kom till jobbet igår så tvingade Carro mig att ringa och sjukanmäla till poolen.  :P
Jag kände mig bättre igår kväll och även idag men det slemmar och hostar massor endå. och snorar. Jag fattar inte vart allt snor kommer ifrån.

Hade kanske pallat att jobba, det är ju rätt lugnt på jobbet. men samtidigt är det nog bra att stanna hemma och kolla på Nollor&Nördar/Freaks&Geeks

hela helgen, men jag gråter eftersom jag förlorar så mkt pengar.

men hoppas att det inte märks så mkt på lönen....


tycker synd om mig själv och köpte chips på vägen hem igår... :/
Not so good. Fast det smakade good.... :P


jau jau. får väl se hur det här slutar.....
Funderar att se reprisen av Greys imorgon em.
Gråta lite till kanske.... ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards