Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Hella - 23 juni 2009 17:39

idag har jag simmat och vattengympat.

hem och käka frulle, sen ut och gräva, blev klar med första rabatten.

Imorgon börjar jag med den mindre, kanske hinner och orkar köra hela imorgon.... :S hoppas... :)

Sen solade jag en timme, det fick räcka, var uttråkad och lite orolig när det är mitt på dagen med när solen tar som mest...

Vill ju inte bli knallröd!


Sen kollade jag på journey to the center of the earth. lite kul faktiskt. :P


Nu är robin här på kaffe efter maten och berättar att det är rea precis överallt inne i stan.... Jag hade precis hittat en billig hängmatta på ställning på Jula som jag tänkte köpa. försöker få någon att åka in till stan... :P

så jag slipper köra.


Btw  ca 16 050 steg idag.

Ovido - Quiz & Flashcards