Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Hella - 9 juni 2009 12:55

bah, ut coh grävde kanske 1-1,5 meter i rabatten nu...
fi fan världens ont i ryggen nu. och duschat för andra gången idag.

 Ska sova en liten stund på soffan.

Av Hella - 9 juni 2009 10:13

det var jobbigt men skönt att gå upp så tidigt och träna idag. 

Men det är något problem med mitt kort på Medley, när jag kom oxh förde in kortet i maskinen så blinkade den rött och typ "invalid card" eller nått...

*har redan glömt*

Iaf fick stå och vänta och prata med en tjej där som inte hade någon aning om vad problemet var, inte jag heller, förutom att denna månad drogs det bara 58kr från mitt konto till Medley, Annars 218kr, lite konstigt.
så nu sitter jag och väntar på att dom ska ringa mig och ha ett svar på vad problemet är. Ska simma/vattengympa imorgon igen, på kvällen se om jag får med mig Nicke. Han ligger just nu i sängen och sover fortfarande, han är så konstigt sjuk, typ förkyld fast det har inte brytit ut ordenkligt. flera veckor har han varit så här.... Jag tycker han ska dra och träna, antingen släpper det eller så bryter det ut och försvinner. 


Jag ska vänta till klockan 11 och se om dom kör JayLeno fast med Conan obrien på Kanal5.
antingen spelar jag in eller kollar på det, men ska ut i trädgården och gräva lite mera i rabatten...

 bajbaj



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards