Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Hella - 3 juni 2009 21:56

jahopp idag var det jobba på em.

rullade på

och nu har jag just sett näst sista delen av Greys Anatomy

Jävla George! Korkade plutt! Don´t Do it!!!

och nästa vecka kommer nog Frida hit och vi får kolla och gråta ihop här i soffan. för jag misstänker att Izzie kolar vippen

och jävlar om Georgie-boy dör, det förvånar mig inte om dom skickar iväg han direkt och så dör han så fort han kommit dit... *BRÖÖÖÖL!!!*


jaujau.... nästa vecka kommer mina badkläder...

alltså jag beställde från Halens: 2 tubtoppar, turkos och svart, en bikini bh - svart, ett par badtrosor - svart/turkos och en "strandklänning" som man kunde fixa vad ska man säga, den är väl en halterneck, men man kan vrida och snurra och ha sig med den delen så den kan se olika ut. Kul - i turkost.

och ellos: en svart bikini bh, en bikini-topp, bikinishorts - rödmänstrad och bikinibyxa- svart.
Med tanke på hur mkt jag använder mina badkläder och det dyraste på dessa beställningar var 179:- de flesta grejerna var rea.

men men hoppas att dom kommer så fort som möjligt, står ju 5-7dagar leverans.


imorgon är det jobba FM och Sandra fyller år.
ska kolla om hon är hemma, då kan jag ju dra förbi en snabbis och lämna något av de 3(!) paketen.... :P

sen är det fredag, då ska jobbet bjuda alla ass. på grillat och dricka med!

han frågade vad han skulle köpa för vin, jag sa jag vet inte jag dricker inte vin, - dricker du öl då? - nej, håller mig till grogg och cider.

Får väl se om det finns nått sånt till lilla mig... :P


nä dags att borsta bort ostbågestofftet från fingrarna och sova!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards