Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Hella - 16 juni 2009 15:37

Planen idag var att gå upp tidigt och gå på vattengympa, men fick sms igår att det var inställt... :(
tänkte då att ok, då tar jag en PW istället. Gjorde jag det då?

Nä. Sov istället. ;)

Jag duschade, klädde på mig och käkade en banan sen var det dags att åka på Födelsedagslunch hos Stina. Missade hennes hemmagjorda bakelse *glömt vad det var för sort*  Men det är luuugnt.


Vid 14 rusar jag hem för att möta Sandra. Hon köper min gamla mobil
Sony Ericsson W660i. Hoppas hon blir nöjd. :)

det var en bra mobil. saknar den redan. :P fast jag inte användt den på jätte länge. men när jag tog fram den och skulle kolla så att allt funkade så blev jag lite nostalgisk, om man kan bli det över något som inte är så gammalt. bra musikmobil och massa minne. snygg. och 2 kuliga spel.

jag längtar tills jag får byta min mobil igen... :P hahaha tror det är 4/11-2010


Ahaja. dags att börja fixa med middag, det blir kyckling wok med ris

och woken är gjord på färska grönsaker! så underbart! :D


förresten hann jag fejka mina ben bruna i fm. najs :D ser inte så jävla blek ut längre. men kanske att man kör en till omgång...


bajbaj!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards