Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Hella - 7 juni 2009 13:17

Tack! för en super trevlig kväll Sändra! och alla andra som var där!


Frida och jag köpte ballonger som det stod "grattis" och "sandra" på *fniss* det var roligt tyckte jag :)


ja det var fullt med folk och trevligt, vi spelade lite wii. och det roligaste på hela kvällen hände.
alltså jag har ju "lagom" stora pattar och jag och Danne körde tennis på wii:et. jag skulle smasha och pattarna slås ihop i världens "klatsch!!"
*ROTFLMAO!!!* det var så sjukt roligt. inte lätt med soggy titts...


Vi åkte hem skapligt med Frida och Danne och när vi kom hem så mådde jag lite illa så jag spydde lite grann... sen nattmacka och O´boy. 

Mina Smeknamn är ju Spritkärring och Kräkis.... :P

Jaujau

ska försöka komma igång här gå och RÖSTA!


VOTE OR DIE!

Ovido - Quiz & Flashcards