Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Hella - 2 juli 2009 09:02

igår åkte vi in och kollade på Transformers de besegrades hämnd

Den var sämre än första filmen. Mer fighter och sånt. Men endå små söta roliga grejer... *hihi*

Efteråt åkte vi upp till Robin där gubbarna fick kolla lgh och i sig lite kaffe


helt slut var jag efter dagen. cyklat T&R till jobbet och jobbade natt, med 26-27 grader varmt i sovrummet... *jobbigt* svårt att sova med andra ord.

Sedan en rejäl promenad med jobbet i gassande sol och sedan hem med en stor ryggsäck.... när jag kom hem var klänningen genomsur just där ryggsäcken suttit... :S


sen blev det sola och somnade till lite i hängmattan :)

nu idag har jag varit och simmat 1km. och löst jobbets problem med badhuset. Vi behöver ha undervisningsbassängen på 128cm djup annars kan inte jobbet bada. och nu har dom så dumma tider när dom har det djupet. annars bara på 90cm. Men nu löste jag det problemet så ons+fre 11-12 är det tillräckligt djupt i sommar (till v34. utom 31 då det är stängt) för att vi ska kunna bada :D    jag är bäst. ingen protest!  cant hjälp it... :P

och v 33 är det bokat fredagar med NHR så då är det lugnt igen :)

jaujau. nu ringde robin och ville komma hit och sola :)
Det var 35grader varmt i hans lgh nu.... :S

Ska kanske peta igång monstret i sängen i källaren vid 9:30 så han är vaken-


sen är det att cykla till jobbet igen. 7 dagars veckan är slut imorgon kl16.

Kommer vara helt slut!  Annars hade jag nog hängt med Anna, Lisa och Sandra ut.... men det orkar jag nog inte.

och på lördag morgon är det vattengympa och söndag simma innan vi åker till Igelfors och spenderar veckopengen på marknaden....


Nej vad mkt skit det blev nu.... puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards