Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Hella - 28 juli 2009 20:27

idag bjöd jag hit Anna och Alexandra på kaffe och blåbärspaj :)
Mkt trevligt, men efter 1,5 - 2 timmar orkade jag inte mer... ;P

Kastade ut dom och hjälpte till med altanen istället....
Nu är golvet klart. och nu kommer det stora problemet, Dom har mätt fel och vi får se om fönstrena i vardagsrummet försvinner eller vad som händer... :S

hoppas det löser sig.


Fick Haléns katalog idag med, jag beställde en porrig body och en typ trosgördel, så kan jag ha kjolar utan leggings utan att få skavsår på låren...

Det är rätt najs om man kan slippa det.


jaujau.... på fredag är det födelsedagskalas i igelfors 2x30år

och sen på lördagen antar jag att vi åker ut till sommarstugan. Men sen vet nicke inte så mkt mer.

Inte vet han mkt om mån+tis då vi ska till sthlm med danne & frida....

Hoppas bara på bra väder så jag kan åka karusell :D

Ovido - Quiz & Flashcards