Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Hella - 8 juli 2009 20:16

fifan, sjukt trött idag. simmade i morse innan jobbet och sen var det full fart på jobbet. :S
Öm i ryggen.... :(
jag går på semester om typ 1 vecka. visst att jag har 2 nätter under tiden med men det är ju bara nätter....

dom jävlarna tar ju 3 semesterdagar för 2 "arbetsdagar" :(
Så jag blev lite snål där. kan ju bara trevligt att ha lite extra dagar om man får för sig nått....


nicke är på repning med grabbarna.... baahh.... jag har tråkigt...

Skickade en sexigt mms till han förrut och fick helt fel reaktion tillbaka...
"gulligt!" hahaha det var väl inte det jag ville höra kanske...

så jag skrev det och han skickade ett nytt tillbaka...med "rätt svar" ;P


Ja imorgon tar jag nog lite sovmorgon och simmar vid 8 istället för vid 7.

kl12 ska jag noppa ögonbrynen och senare under dagen ska vi in till City gross och handla till lördagskalaset....


nä slöglo på tv.... :( *trist*



Ovido - Quiz & Flashcards