Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Hella - 6 juli 2009 18:01

idag blev det först 20 min PW och därefter in och köra styrka/kondition.
Även idag körde dom 3x30sek svettades så inihelvete... :)

Skönt.
sen blev det frukost när jag kom hem och nicke hämtade nya dammsugaren

*hallalujah!*

Det blev storstsädning med tvätt av mattor mm idag... :S

Sedan viberga och handla lite mat och ännu mera grejer till festen på lördag! Shit! det är på lördag... :S

Vi ska troligen in på torsdag och handla inne i nkpg det sista.

jag måste ju oxå köpa dricka :D


imorgon är det simma + vattengympa. och därefter en snabbis till stan, leta present till linda. Tänkte om hon kanske var ledig på torsdag.
annars får det bli nästa vecka... :) det är ju ingen brådska.


Har fått klartecken från syrran att vi kan sova i deras lgh i augusti när vi planerat att åka dit med Danne och Frida. Gröna Lund och lite museum. troligen iaf.  Vi tjänar ju in lite cash på att vi slipper vandrarhem.
jaujau.... får se hoppas verkligen att vädergudarna är snälla mot oss, jag går ICKE på grönan i regn! ICKE sa jag!


nu blev jag sugen på en sista minuten resa... Kanske till present till Nicke.

Fast hans är ju redan klar... men vore najs endå....



Ovido - Quiz & Flashcards