Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Hella - 19 juli 2009 13:45

jahopp lite små stressad igår... inget ovanligt....
låg och solade till typ 15:30 och så när jag kom in tänkte jag hinna med 16.30 bussen som frida åkte.

Hade lagt fram min planerade outfit på kvällen innan....

men ångrade toppvalet och sen ångreade jag att jag ångrat mig så det blev att återgå till 1:a handsplaneringen.  men sminkningen passade topp nummer 2. men eftersom allt blev svart så passade iaf :)

nicke skjutsade mig till T&S där vi myste lite ett tag och sedan drog vi neråt centrum... JA NERÅT Sandra.... ;P

vi pimplade i oss sista cidern i slottsparken och sedan hann vi precis in till SSP skulle spela. det gick bra för dom...

Frida som sprang in på förfest nummer 2 hann oxå komma ner precis i tid.


mötte andreas, nisse och johanna. och nea, karro, sam, sanna, tatti, elin och nicke, matte  Mkt folk var ute....

Andreas var duktig och spillde ut min drink :S hade druckigt 2-3 klunkar av min rosa pantern så satte han sig och halva drinken flög all världens väg.

Men jag fick 50kr så jag köpte en ny :) som jag mordhöll.... :)

blev inte så mkt bilder. men sandra lägger nog upp på sin fejjsbok


jaha. regnet det bara öser ner. och det blir nog att inte göra så mkt idag.
jag är ju inte bakfull iaf :D


Kram på er!
Tack för igår!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards