Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Hella - 24 juli 2009 17:29

usch hade så ont i min rygg igår. så jag tog panodil och nån mer smärtstillande och gick till sängs vid 22. Somnade som en stock.

Vaknade 2 gånger under natten och sedan gick jag upp vid 10.

Andreas kom typ då och grabbarna började jobba, det fanns verkligen ingenting för mig att göra så jag åkte ut till Frida och plockade blåbär istället... :D Blev massor!!! och vi orkade bara vara ute i 1,5 timme....

Innebär att jag ska nog göra mig en paj på måndag.


Nu sitter robin, andreas och nicke här, paltkoma... :P

Jag lagade en köttgryta till dom arbetande pöjkarna... :)


Men nu ska jag hoppa i duschen och göra mig iordning för att dra bort till Anna på "semester-firande" :D

Imorgon är det GoKart som gäller!! *Hilfe!!*

Ovido - Quiz & Flashcards