Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Hella - 23 juli 2009 17:40

ja idag blev det ingen simmning, jag orkade inte gå upp ur sängen....

Hade nog klarat av att simma utan att drunkna men endå....

Har massa träningsverk och lite ont i ryggen.... :(   *självförvållat*


det blev inte så jätte mkt jobb för mig idag, Nicke borrade sönder betongen som varit runt rabatten som nu är i vägen...

Det tog rätt lång tid att kapa och välta ikull dom där...
så det som är kvar nu är att gräva hål för våra cementstolpgrejer och slänga ut mera grus... Och grus, det kan ju jag fixa....

Men under tiden som Nicke borrade så rensade jag uppfarten på ogräs...

tråkigaste jobbet i stan...


sen orkade jag inte mer, duschade och kollade på död snö... :P
den var rolig :P nazi-zombies, Ein! Zwei! Die!      =)

har försökt kolla på otäcka the unborn, men ljudet har inte funkat så jag får se om jag tar mig i kragen och vågar se den någon annan dag.


Igår kollade jag ju på the reader *tips från Tessis*

i början var det mkt kärlek, sex och romantik som sedan vände till att jag sitter och tjuter i soffan. Nicke kommer hem och säger:
"- du ska ju inte se sånna filmer!"   hahaha
jag visste att jag skulle gråta och det är okej....inget fel i det. Jag är min mors dotter.....

Men så klart drömde jag massa snusk i natt pga den filmen... ;)


Nu har vi slängt i oss lite pizza och kollat på en "dokumentär" om Sonic the hedgehog :) tom att jag kommer ihåg det :)

och nu vet jag precis vilka konsoller dom snackar om tack vare
AVGN - Angry Video Game Nerd - Denna är en favorit 
eftersom jag älskade det spelet :P ENJOY!!! :D


Imorgon skulle visst Andreas komma och hjälpa till lite med :)
han är så snäll den pöjken....

Ovido - Quiz & Flashcards