Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Hella - 9 juli 2009 16:10

hoho, upp och simma idag, ihop med halva brandförsvaret i finspång.

men det är iaf gjort. Sedan var det äntligen dags att ta hans om mina spretiga ögonbryn. brukar dra ner till på håret varannan/var tredje månad så hon får snygga till dom, mellan kan man hålla fräscht. helt klart värt 80:-


Sen våldgästade jag T&S och gick genom Sandras garderob :)
hittade en superfin topp som jag ska låna på lördag, det blir min pennkjol som visade sig vara från "mama" men det gör inget...

jag är inte gravid - jag är bara tjock! :P

och hennes topp. en singoalla i lite roströdaktig färg. jätte fin! :D

glömde ju fråga om hon kunde hjälpa mig med lösögonfransarna.... :S

Får se om jag ringer hon imorgon eller nått....

om hon kan och vill, annars får jag försöka själv, eller om Frida kan hjälpa.


sen åkte Nicke och jag till stan. Han hämtade sin lagade/nya cymbal och bjöd grabbarna på fika :)
sen var det City gross som gällde.... *pust*
fifan vad folk och vad stort det är... Nicke säger att ca totalt har vi spenderat 3500:- på festen. jag tror mera på 4000:- men men....

Maten lär nog inte ta slut, tror jag inte iaf... ;)


nej nu är det dags att testa Gemmas vårrullar!! :D

och ikväll blir det väl en film och lite mys....

Ovido - Quiz & Flashcards