Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Hella - 3 juli 2009 19:36

Pust!!!

idag simmade jag 1km före jag kom till jobbet. sedan gick vi upp och badade igen, med jobbet då. gick jätte bra, över förväntan eftersom det var så länge sen sist. Super kul! sen blev det lunch på O´learys.

sen kom åskan och världens regnskur. tur att vi hunnit hem :/


sen var det hem och soffan som lockade. 1,5 timma sov jag, så jävla skönt.

Sen övertalade jag Nicke att vi skulle köra badminton, med tanke på att det var vindstilla och mulet. Men det var fuktigt med.... :S

typ 1 timme körde vi, skit kul!! :D

har inte skrattat så mkt på länge.....

Men genomsvett blev man. Så det var duschen för 3:e gången idag.


nu sitter jag här och ja det blir väl film ikväll eller nått...

och imorgon bitti är det vettengympa. och jag funderar att ta söndag ledig.

kunde ju inte simma alla dagar men har tagit cykeln hela veckan nästan.

Vill ha lite sovmorgon med... :)

och mysa med Nicke....


trevlig helg, sug och svälj...

Ovido - Quiz & Flashcards