Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Hella - 27 juli 2009 17:35

vilket uppvaknande idag... :D
Hade somnat om efter att nicke gått upp vid 9 tiden, och kl 10 satte dom igång med monsterspettet, sån typ jackhammer... kommer inte på vad det heter.... slagborr kanske....
ja ja det var inte så farligt som det låter men det började ju borra som fan... :P
Dom lyckades förövrigt inte med att flytta bort stenen, men med lite hjälp av Tommen så ställde dom den på sidan istället.


Själv städade jag och klippte gräset, gjorde en smarrig blåbärspaj av egenplockade bär :D och middag till gubbarna....

 Och imorgon bjöd jag in Anna+Alex på fika med :)


var på viberga och då hade dom 50% rabatt på sommarmöbler, hittade en solsäng men fan 1600:- + 50% är ju fortfarande sjukt dyrt....

kanske kan hitta någon sån i plast istället någon gång....
Men tittade även på sånna saco-säckar. fan fattar inte att dom är så jävla dyra!? en "vanlig" gick på en 500+ och en som hade "inbyggt ryggstöd" på 700+ :S skulle vilja ha en i vrummet så man kan spela ps2 eller som jag gör nu, kopplat datorn till stereon så spotify dånar ur stora hägtalarna....

får sitta på golvet med datorn på ottomannen.... jobbigt för rygg och ben... men tjao det är kanske värt en 500:- då.....
Vet inte vart dom finns billigare? Ikea?


förresten kom svärföräldrar förbi igår, jag fick en bärplockare. så jag planerar att åka ut till Frida igen i veckan och utnyttja henne och hennes skog :D


kan ju frysa in blåbären med, måste ju inte göra någonting av dom precis nu.  jaujau...grabbarna är snart klara för dagen sen blir det lugnt....

Hejpa!

Ovido - Quiz & Flashcards