Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Hella - 7 juli 2009 13:15

upp och simmade 30 längder sen vattengympa och sen 10 längder till...

Hem, frulle och sen till stan, nu är jag klar med Lindas presenter.
Ska bara slå in dom lite fint med... :) så får vi se när damen kan få tid ;)

Blev massa trosor och ett nytt badlinne, då kan jag äntligen kasta det svarta som är helt frasigt... :S
2 kjolar en svart typ pennkjol och en svart med grå/vita bubblor på.

och den sötaste klänningen i min garderob.
visst man skulle väga några kilo mindre men det skiter jag i.

Tänkte ha den på nickes fest, men har en känsla av att det är för uppklätt

för drägg-bageriet... :P

kan bli pennkjolen och en snygg topp :)

vi får se vad mina kvinnliga besökare ska ha på sig....


nu spöregnar det ute och åksade lite förrut men tror jag klarar mig.....


åka och jobba sen. och imorgon är det simma innan jobbet och bada med jobbet igen. kul kul! :D

Ovido - Quiz & Flashcards