Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Hella - 22 juli 2009 22:39

se den....

den var underbar.

Av Hella - 22 juli 2009 17:23

hej å hå helt slut i kroppen efter ca 4 timmars arbete med altangrunden....
Nu ser det mörkt ut på himlen så det kommer nog en rejäl skur snart...

Men vi blev klara med det vi tänkt idag iaf.
vi lär nog inte bli klara till helgen med allt. nej det är att ha alldeles för höga förhoppningar. med tanke på hur dåligt väder det ska bli i veckan.


Nicke ska till Teryeah ikväll på födelsedagsfika. jag orkar inte följa med...

är dock sjuuukt sötsugen.. :(


skulle vilja ut och ploocka blåbär med.... det får bli nästa vecka, hoppas bara det finns kvar....


jaja... bilder på arbetet finns i bilddagboken som vanligt! :P

puss&kram

Av Hella - 22 juli 2009 10:27

japp, upp och simmat. super najs :) höll på att inte komma iväg dock...
stängde av larmet och vaknade 13 min senare... :P
men kom iväg iaf. Får se om jag orkar köra vattengympa ikväll eller om jag avbokar. Såg att jag hade bokat styrka/kondition imorgon kl10....
får se om jag simmar istället.... :/
ska ju flytta stenplattor idag och bygga grunden till Altan så styrketräning är väl inte det första jag behöver.... :P

singel skulle komma idag med... :S Fan efter att inget alls händer här hemma så kommer allt på en gång istället.... Jäkla karl... :P


Aja ska ut och jobba nu då....

Harry Potter var förövrigt JÄTTE BRA!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards