Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Hella - 5 juli 2009 20:16

japp... sov illa i natt med... :/
undrar om det har med vädret att göra, det har väl inte varit fullmåne?

Var även tvungen att ta panodil+diklofenak innan jag somnade och när jag vaknade i natt pga ryggont blev det 2 panodil... Misstänker det är träningsverk från badminton


Sov till typ 10:15 upp och duscha och fixa lite och vid 11 drog vi ut till Igelfors. Marknaden var rätt liten (som vanligt) men jag hittade lite grejer.

Bröd, sån huvudkliare, "halvkeps", 2 par leggings och en present till Linda :P

leggings var skit, dom kostade 50kr st. men var korta i grenen.
alltså dom gick inte upp till midjan eller naveln utan till typ muffkanten... :)

men jag har klippt av ett par så får jag töja helt enkelt.

Lindas present snubblade jag över och blir perfekt. men det blir att åka till nkpg på tisdag med Tuula och Frida och fixa det sista.


nu har jag suttit och glott på indy 4 men den var så trist att jag sket i den.

Har aldrig gillat Indy, men Shia är ju med... ;)


och jag har ont i magen. jag vet varför, och det behöver inte ni veta... ;P


Imorgon är det Styrka/kondition och förhoppningsvis kommer våran dammsugare, då blir det storstäd, för det ser fördjävligt ut här hemma nu... :S


Bye på er.


Ovido - Quiz & Flashcards