Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Hella - 14 juli 2009 22:24

jomen visst, idag sket jag i vattengympa 07:30 och simmning... :S
sov till 10 istället...
Men imorgon är planen att simma vid 9tiden.


inte gjort något idag. spelat in 2 filmer....


Men på kvällen blev det en tripp in till Linda med paketöppning och koll på gamla bilder... Hoppas hon ksickar över en massa till mig sen när hon skannat in så jag kan lägga upp :)
sjukt kul!!!!


Sen passade jag på att dra ner till Mammi på lotten och där satt även Turid och grannen kristina.

en trevlig pratstund med tanterna... ;)


Nu har jag äntligen kommit hem... :D

Snart ner i sängen och mysa och sova för natten....


Och imorgon kommer Mamma och Turid förbi innan jag åker till jobbet kommer dom förbi en sväng på kaffe/kaka.

3 arbetsdagar kvar till semester del 1!!! :D:D:D:D

Ovido - Quiz & Flashcards