Alla inlägg den 1 september 2009

Av Hella - 1 september 2009 16:44

För att komma in i en(religiös ;-) - gospel stämmning inför imorgon så kollade jag upp lite låtar från Sister Act eller En Värsting till syster.

Dessa är faktiskt riktigt bra musikfilmer :) som jag har en förkärlek till...

Och man kan fan inte bli ledsen med den energin som gospelsång uppenbarligen delar med sig av :D
Jag kan inte det iaf... :D


Oh Maria - Älskar rösten på lilla tjejen utan huckle på skallen :D


I will follow him - final  - jag får tuppskinn varje gång och blir fan blöt i ögat.


Sister Act 2


Oh happy day - Linda älskar denna :) jag med :P


Joyful, joyful - Lauryn Hill är ju så jävla sjukt duktig. man Får bortse rapen och de hemska 90-tals kläderna :)



Om jag ska sjunga gospel vill jag ha dessa låtar :D

Är det för mkt begärt? :P






Av Hella - 1 september 2009 15:11

gårdagen blev riktigt lång... visst jag hade räknat med eller hoppats på lite komptimmar att tjäna in eller 1 eller nått...

Men det blev nästan 4timmar fyllnadstid som jag tog ut i komp.

det är inte klokt vad en kvinna som heter Ulla i Helsingborg har för makt över människor.

Men vi överlevde ju allihopa även om vi alla var helt jävla slut när vi kom hem. Jag somnade som en stock. :P

och i morse drog jag upp och körde vattengympa, dom hade nytt pass alltså nya övningar. Kul och riktigt jobbigt... det var ett pass en lördag som jag gäspade mig genom hela.... :S

Sen åkte jag hem käkade frulle och packade nästa väska med badkläder.

jobbade - Gick till och från centrum och sedan efter jobbet simmade jag mina 40 längder.

Måste ringa till Medley igen, då mitt autogiro krånglar igen. och nu ska dom tydligen höja priset med i typ november. Nicke tyckte det var onödigt.

Men det är ju inte så konstigt Han använder ju för fan inte kortet!!!! *bongo*  Jag är ju där uppe minst 1gång i veckan. så jag tjänar ju in på att  ha kort.


Imorgon är det hög tid att testa Gospelkörsång :S

Ska bli intressant se om det är något att ha. eller om jag bara ska köra på vanliga kören. kanske tom väljer att köra den på maria gården om jag inte orkar köra fram och tillbaka till Hällestad varje vecka.... 


Planen är att senare idag att kolla på Brüno :P


Sugen på att gå på Magnus Betnér i flygeln den 2/12 :D


Ovido - Quiz & Flashcards