Alla inlägg den 7 september 2009

Av Hella - 7 september 2009 16:39

pust!
igår blev det sängen skapligt tidigt. började även läsa två nötcreme och en moviebox.... men tröttheten vann rätt fort.

sov till typ 8 och låg och väntade på att klockan skulle ringa.

gick upp 5 min innan larmet gick. påklädning och dra till gymet började med pw på 25 min och sen 55min styrka/kondition... jag är fan helt slut...

efter att i typ 2 månader bara kört vattengympa och simmning, som jag visserligen tycker är skönt och jobbigt. men detta var bizarrt....

hoppas jag kan gå lite oftare och kanske att jag får arslet ur vagnen och kommer igång med spinning igen. det är oxå sån svett-pass :D

Löpbandet ska upp till vardagsrummet igen.... PW hela dagen... eller nått...


aja ska läsa vidare.... fick med mig några pocket från syrran som skulle kastas trevligt med lite nytt i hyllan....

åh appropå hylla - bokhylla så vill jag köpa en speciell :)


Vi ska in till K-rauta i veckan och fixa garderobs inredning och på fredag är planen att gå på bio - District 9

Det blir den tidiga bion (om det finns) eftersom jag ska jobba helgen


jau jau återgå till boken :)

Ovido - Quiz & Flashcards