Alla inlägg den 22 september 2009

Av Hella - 22 september 2009 17:13

skapligt lugnt på jobbet i natt... men det är alltid lite svårt att sova borta.

åkte direkt till viberga och handlade inför veckans matlista.

och jag fick ju rejäl lön förra månaden så jag kunde stoppa undan 2000:- extra som ligger på tatueringskontot men som troligen går till Ullared. lönen jag får denna månad är ju inte riktigt lika hög, men det är man ju van vid.


mötte Carro på jobbet och hon hade köpt en "present" till mig som tack för att jag har bytt några pass med henne framöver... En super fin rosa HelloKitty plastkasse :D jag blev jätte glad! :D

tror jag kan ha den när jag åker och tränar och simmar.


idag blev det till slut 46min på löpbandet.... *pust*

kallt är det oxå här hemma när det bara blåser och är grått... :/


Imorgon är det resa med jobbet och förhoppningsvis går det bra. Eva och jag ska härja runt :)

ska även åka och handla delar till garderoben och vi ska väl börja bygga den :D:D

och tror dom släpper biljetterna till bion imorgon så dom ska köpas.

Det blir tomas,sandra, jag och nicke på  flickan som lekte med elden på fredag. mm Donken.... :P

Ska låna de 2 första böckerna av Eva idag... får se hur kul det är att läsa boken när man precis sett filmen.





Ovido - Quiz & Flashcards