Alla inlägg den 23 september 2009

Av Hella - 23 september 2009 21:29

blä...
när jag hostar kommer det en läskigt otäck doft upp ur svalget...

och ibland kommer det mysiga slemproppar upp med... tror det är dom som doftar skit... :/

mår jag som jag gör nu imorgon bitti, ställer klockan på 08:30, då hinner jag ringa poolen och sjukanmäla mig...


blir nog ingen bio på fredag eller fest på lördag. men vi får hoppas att jag blir bättre....


tyckte synd om mig och köpte chips...

bläblä... inte bra... men men....




Av Hella - 23 september 2009 17:15

bah idag har det varit lite tufft....
hade ont i halsen och knät spökar... troligen sedan powerwalk igår... :/

kanske ska köra 30min istället 1 vecka innan jag ökar till 45... :(

Det började redan igår kväll med hals och knä. och senare på dagen började ryggen bråka.

Avbokade min vattengympa som jag tänkte gå på imorgon för det känns inte kul att dra dit med halsont.

Vilket även innebär att promenaderna får ta en liten paus.

får se hur jag känner mig imorgon, eventuellt att det blir en sjukanmälan och det är bad med jobbet på fredag så känns det lite sådär lixom.... :/

visst det är alltid gott att käka på O´learys efteråt men jag bör nog inte bada... :/


Nu har vi kommit igång med garderobsbygge. har rensat bort den gamla och nu bygger Nicke stomen till nya...

men han tyckte att jag skulle lägga mig på soffan och se en film för jag är sjuk och kan inte hjälpa till med något än.

blir att måla sen när han är klar antar jag...


Skapligt besviken jag blev när jag fattade att det inte alls var nya avsnitt av greys som skulle visas ikväll :(

Nästa vecka.... Jädrans Tess som fuskar och ser veckan innan :P


aja... glor på kändisar i djungeln men ska se om det finns någe annat...

På fredag är det Bio, hoppas jag mår bra då!

Ovido - Quiz & Flashcards