Alla inlägg den 4 september 2009

Av Hella - 4 september 2009 11:19

jaha... det spöregnade ju igår och jag gick fan vilse i Hällestad LOL!
jag trodde att församlingshemmet låg på andra sidan gatan från Alex sett. Men det var visst mittemot... så mina skor och byxor var genomsura... :-(


Men iaf. Kören då. jo dom välkomnade mig med öppna armar och var jätte trevliga. 2 st som jag träffat tidigare hon som tipsade och en annan som jag brukar möta på Medley. resten var allt från ritkiga gamla gubbar, alltså 65+.  yngst var jag nog, sen kom nog 2st i 30-35års åldern...

jag hade hoppats på lite annat än psalmer men det blev det inte igår iaf. eller det slutade med massa "bonne sånger" det skulle vara något bondespex där kören (dom som vill) skulle sjunga på. jag var inte intresserad. men iaf. sen fikade vi och snackade. Jag berättade att jag inte bestämt mig hur jag ska göra än om jag ska gå inne på Maria gården eller i Hällestad. Det är ju faktiskt närmare. Och jag pratade om Gospelkören som jag var sugen på och fick veta att det typ bara är gamlingar där... :/

aja jag får väl se hur det blir när jag åker dit nästa vecka. då testar jag även vanliga kören på Maria gården eftersom jag jobbar natt.


Idag ska jag måla ett element. tjoho!

Och imorgon är det att bila sig till sthlm och ha syskonfest :D

Jag är sjukt nervös eftersom vi ska gå omkring hela jävla dagen *ont i ryggen* ska försöka att inte gnälla ;-P

Ovido - Quiz & Flashcards