Alla inlägg den 16 september 2009

Av Hella - 16 september 2009 13:26

jahopp idag ringde dom från poolen och undrade om jag var intresserad av influensa vaccin...

lika bra.. så vi får väl se när var och hur det funkar...


Ringde till Sandbyhov. sjukt mkt folk dom måste ha... dom skulle ringa upp 15:40

ska be dom skicka över mina journaler till fimpan och sen kolla om det står något om någon ryggskada 1997.


iväg och handlade på viberga, fixade batterier till stegräknaren med...
ska gå till Danne idag (T&R) tänkte ha den på mig då...
Han fyller nämligen år idag. så det skulle bli smörgåstårta, vilket jag inte är så jätte förtjust i... men det går nog ner.

Köpte även Bodywork 9 har 2 liknaknde skivor innan, men lite trevligt med nyare låtar. det är ju enklare när man ska upp och träna med mp3 spelaren att slippa byta låtar hela tiden för att jag inte fattat hur man gör spellistor än :P  


och vattengympan igår var asjobbig! hade så ont i magmusklerna när jag gick därifrån att jag trodde jag skulle dö!


imorgon ska jag testa en drink på Olle... det var typ tequila gold, aplle sourz, äppeljos, 7up och nått mer...

Lät jävligt gott :D


puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards