Alla inlägg den 12 september 2009

Av Hella - 12 september 2009 20:47

igår var det bio - inglorious basterds, som var underbar :D
Älskar Pitt´s dialekt, trodde den skulle vara mer blodigt men endå.

Som sagt det enda som Quentin misslyckats med är ju Jackie Brown... den är så trist...

Men har sett den några gånger endå...

IB kändes lite lång med, mkt långa dialoger men som sagt bra-bra

och brevid mig så satt det 3 brudar . som knappt var 15 (vilket var gränsen för filmen)

och hin som satt närmast satt och fnittrade åt konsitga saker som när en skådespelare talade så rörde sig hans öron och när Hitler var i bild var det tydligen väldigt underhållande...

jag tror hon vad lite hög eller nått...

det värsta var väl att jag hade jätte ont i ryggen och visst vi satt i sal 3 (största) och där han dom bra stolar.

Men det hjälpte inte att knappra piller under dagen så när jag kom hem fick nicke smörja med Tigerbalsam och när jag vaknade så kändes det bra...men nu så kommer det igen....Skyller väl på att jag inte tränat sen i onsdags...
Men har bokat styrka på måndag och djupvattengympa på tis.
Sen eftersom Danne fyller år på ons vet jag inte om jag kan träna då, fast klart på förmiddagen går nog...


idag har jag jobbat dag (8:15-16)

rätt najs dag. var ute på promenad i 2 timmar...
mötte svärmor på centrum och Sandra tutade på oss 2 gånger... :P


sen var det hem och käka och så hade vi tråkigt och spelade lite svampbob.

Och jag måste in på Game och kolla om dom har SSX - Tricky det är så bäst!


Aja kollade även en liten stund på kändisdjungeln (eller vad den heter)
en blandning av Bigbrother, robinson och Fear Factor.

lite kul men inte så mkt...

Så resten av kvällen blir det stand-up, på tv4 komedi och Comedycentral

Sen är det väl sova... eftersom jag har jobbat hela veckan och helgen och passen fortsätter hela nästa vekca med...
Får väl se när jag orkar vara social utöver blogg,msn och Fejjan. :P

Men helt klart intresserad av inbjudningar... :P


2 cider ikväll var jag värd endå!

hoppas ni har det bra där ute i den vilda webben!

Ovido - Quiz & Flashcards