Alla inlägg den 13 september 2009

Av Hella - 13 september 2009 14:36

nu funkar bloggen igen... men jag kopierar bara det jag skrev på fejjan...


igår blev det lite svampbob spelande här hemma sen standup och sist men inte minst en film i sängen.
en som robin hade släppt av hos oss...
The other Boleyn girl... den var bra tills skivan började hacka så vi blev tokiga....
så vi vet inte ritkigt hur den slutar... *jobbigt*
Hade hoppats att den fanns på icefilms men där fanns bara en trailer... What to do?!?!!

Nu glor jag på Idolreprisen... ryktet om att finspång var med gjorde ju det hela till ett måste...
Jag tycker idol grejen, iaf första delen är roligast... med alla auditions...
samtidigt som det ibland är rätt så ångestfyllt... :S och ont i öronen.. :P
Men roligast var dom 2 grabbarna som lurade juryn :D såg det direkt... Det var underhållande! :D

Senare är det dags att åka till jobbet... och jag hoppas att det går bra... har jätte ont i ryggen. just smörjt ryggen med Tigerbalsam och knapprat de första tabletterna...
Måste komma ihåg och ringa till både Sandbyhov och skicka över mina journaler och sedan så har jag nu mailat till facket som skulle kunna hjälpa med försäkringen...

Strax dags att dra till jobbet... hoppas på en lugn kväll.... så lite lyft som möjligt tack...
känner ett rygghugg på G när jag ska ta på mig skorna lixom....


Kram på er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards