Alla inlägg den 8 september 2009

Av Hella - 8 september 2009 17:42

haha måste bara skriva att jag fick "äran" att laga maten idag.

Köttfärslimpa.

Jag kan verkligen INTE!!!

tyckte att allt gick jätte bra tills jag skulle äta.

Limpan smakar blä.... jag har sjukt svårt med kryddning...

Får se om stackars Nicke kan äta...


Tur att jag kan koka potatis och göra sås iaf ;-)

Av Hella - 8 september 2009 10:13

haha bloggagratis har blivit bloggplatsen och jag känner mig vilse i pannkakan!

jag får klicka runt lite och se om jag kan lära mig hur allt funkar...
Ser fräscht ut iaf....


Igår blev det Roast på Berns. helt ok, lite tuffare än svts satsning i våras (?)

men Magnus Bentner var bäst. Han kommer till nkpg  i december. Planen är att gå på det :D

Direkt efter roast blev det sängen. och upp 06:50 för att dra till medley och köra vattengympa och direkt efter simma 1 km :/ jag var så trött.... men det var skönt. Jag ska nog sova lite på soffan idag ;)


har även läst ca halva 2 nötcreme... och upptäckte igår at jag behövde låna nickes glasögon med en liten förstorings för att kunna läsa utan att anstränga mig.... Ålderstecken? :P

äsch då, jag hade glasögon när jag var liten och jag tycker det är snyggt och tufft med glasögon.

iaf vissa stilar av dom... så man kanske kan hitta några snygga jag kan ha när jag läser....

Sådana som man köper i matvarubutiken för 59:- :P


Ev att vi drar till k-rauta. vi får se. nicke hade lite supportjobb att utföra idag

jaujau...


Åh jag kan lösenordskydda inlägg... najs... :)

Ovido - Quiz & Flashcards