Alla inlägg den 20 september 2009

Av Hella - 20 september 2009 12:09

igår blev det män som hatar kvinnor på blueray.

skit tråkigt att det inte fanns några extramaterial mkt dåligt svensk film....

Men själva filmen var helt underbar! eller vad man ska säga.... kanske fel ordval.

Den är ju fruktanskvärd! hemsk och upprörande....

men den var inte så så många andra svenska filmer (som jag alltid har svårt för)

nicke och jag satt lugnt och höll varandra i handen och sedan känndes det lite svårt efter vissa scener.

vill ju inte skriva för detaljerat då jag vet att det finns dom som inte sett filmen än...


sen kollade vi på indy - kristall skallarna.... funkar, men inget att hänga i granen.


nu ser vi på reprisen av skräckministeriet som jag spelade in i natt...


och vid 14 är det att dra till danne som skulle bjuda på kaffe. och jag hoppas någon kaka kanske...

sen är det att jobba till 21.


Ovido - Quiz & Flashcards