Alla inlägg den 2 september 2009

Av Hella - 2 september 2009 14:02

bah, gospelkören blir inställd för mig idag. :(
dom ringde från poolen och hade problem så jag ska jobba ikväll

så är jag ledig hela dagen imorgon istället....


kollade på Brüno igår! Jävlar vad bra! 


låg i sängen alldeles för länge men det är ju så jävla skönt!
upp och duscha och så hämtade vi sprit som jag beställt och nickes körkort och så smurfade vi runt på vibergas möbel avdelning...

Nästa månad ska jag fan köpa en puff att ha framför tv så jag kan spela tvspel :P


Åka in till stan imorgon /krauta. och beställa/köpa persinenner.


Måste ringa till Sandbyhov om mina journaler, bra att ha i finspång...

Se om det finns något ang min ryggskada 1997


Nej nu måste jag anstränga mig lite och snart är det dags att jobba...
kommer vara helt slut i ryggen ikväll misstänker jag. Har ju bara jobbat fm och dubbelt sen jag började. kommer bli ensamt! och tufft.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards