Alla inlägg den 21 september 2009

Av Hella - 21 september 2009 18:38

ja idag startade jag dagen med att inte gå upp kl0900 som jag ställt larmet på...

men jag körde iaf en 30minuter (3km) powerwalk på löpbandet och sprang änven 1 min.

Blev jätte svettig men känner mig inte så trött idag som de dagar då jag inte tränat.

Ikväll är det att dra till jobbet och sova natten. hoppas jag får sova bara...

Sen efter jobbet imorgon så ska jag till viberga och handla.

och när jag kommer hem är det powerwalk igen.

Ska öka tiden så småningom så jag kommer upp till 60min.

men börjar lite lugnt... :P


annars har jag inte gjort mkt idag när jag varit ledig. Kramats med plutten och rensat mp3spelaren

Skulle även hjälpa svärmor med att slänga in lite nya låtar i hennes mp3. men hon har slarvat bort usb.kabeln :(

tyckte att hon lika gärna kunde köpa en bättre. dom är ju rätt så billiga nu för tiden.


nicke jag jag blev så förtjusta i män som hatar kvinnor att vi tänkte gå på kvinnan som lekte med elden på fredag

När jag skrivit klart här ska jag RINGA till S&T och kolla om dom 2 vill följa med. ;)


på lördag är det fest hos danne med :)

Ovido - Quiz & Flashcards