Alla inlägg den 3 september 2009

Av Hella - 3 september 2009 11:43

Pratade med Eva på jobbet hon blev helt till sig när jag berättade att jag skulle ha gått på gospelkören igår, så nu ska hon följa med mig nästa vecka :) 


Idag blir det att åka till krauta fixa persienner och så ska vi beställa garderobsdörrar dom har nämligen 30% rabatt på dom och fri hemleverans

fan vilken jävla tur man har ibland....


Sen åker vi in till stan-centrum för jag måste köpa mer shampo.

Det är inte lätt när man måste in till Lush butiken inne i stan för att köpa shampo. Men jag brukar ju köpa några kakor så jag har ett tag. :)


Ikväll blir det att åka ut till hällestad och testa deras vanliga kyrkokör.

det värsta är att det är så långt att köra...risinge församling har ju på Maria gården inne i finspång. Det är ju närmare och enklare....

speciellt om jag jobbar kväll eller natt så kanske jag kan gå tills det är slut och kompa lite eller nått.... Det tar ju minst 20 min att åka enkel resa till Hällestad.... :S

Jag funderar att testa ute i Hällestad idag och sen får jag se hur jag gör.

Bara jag får komma igång och sjunga :D


Nu ropar tvättmaskinen på mig!
ha en bra dag alla!
Och ordenkligt med kramar, positiv energi och glädje till alla er som har det tufft! *puss på er*


Ovido - Quiz & Flashcards