Alla inlägg den 15 september 2009

Av Hella - 15 september 2009 17:58

jaja... jobbat idag fm... promenerat...

sen så blev det ugnspannkaka till middag.


ska dra på vattengympa 19:30

det är på den djupa delen av bassängen ska bli kul...

Kommer ihåg när det var i gamla badhuset det var tufft och kul :)


sitter och drömmer om att träffa idoljuryn nästa år kanske... :P

hahaha för gammal....eller funderar på vad man skulle köra för låtar om man någon gång skulle få för sig att skämma ut sig on national television

Det lutar åt Veronica Maggio - gammal sång

Gillar den verkligen...

tror att det är en stil som passar min röst med...

Ska se om vi kan testa att sjunga in den i studion någon gång..


Förresten satt nicke och kollade min hårbotten förrut... :S

han sa att den var röd och fnasig... :(

det är inte konstigt att det ramlar massa vitt skräp ur håret när man kliar sig... -.-

kanske är den där nya "inpackningen" som inte är så bra som jag hoppats...

eller så är det att håret varit uppsatt hela dagen... vem vet...

faktiskt körde jag med, humm vad hette det... nått mjällshampo... fungoral

och då blev min hårbotten lugn, ska kanske införskaffa det igen....


aja... ska till ikea en snabbis på torsdag med...


Ovido - Quiz & Flashcards