Alla inlägg den 6 september 2009

Av Hella - 6 september 2009 18:28

håhåjaja!

Vilken helg :D

I lördags kom vi visserligen iväg lite sent men vi kom iaf iväg ;)

Mot sthlm och syskonfest.  Vi började dagen med att käka lasagne och sallad och snacka lite om hur livet ser ut... vi kom även fram till att det var 2 år sedan Nicke och jag hade syskonfesten senast.
Vi blev indelade i lag, tjejerna mot killarna eller 2 mot 3 :/

Det var tipspromenad/fotojakt/stadsvandring med Ullis som guide :)

Kul att göra en sådan grej, vi gick runt halva sthlm :P

med dryckes pauser. Sedan kom vi fram till syrrans butik, Norna (se länk till höger)  där fick vi mat och lite mer tävling. fotojakten kollades och de som fått bild på de saker vi hade på listan fick en shot av Minttu eller jäger.
och Lotta som drack vin hela dagen ville inte ha sprit så jag fick ställa upp för laget... :P vet inte hur många shots det blev, men full blev jag.

Sendan spatserade vidare mot en kareoke bar där vi satt och skrålade och drack i nästan 2 timmar (tror jag) efter det blev det lite jobbigt för mig för plötsligt blev jag sjukt dålig i magen!!!! :O

troligen var det vitkålssalladen till Lasagnen :S så jag fick skita några gånger där och på vägen hem och hemma.
Där blev det iaf lite nattamat - korv med bröd och så satt vi och snackade och kollade i farsans gamla album som vi delade upp i förmiddags.

sen var gamlingarna trötta och det var läggdags.


Så i morse blev det frulle och rensning i fotoalbum sedan åkte vi hemmåt :)

så det var sjukt kul! :D

tråkigt att alla inte kunde vara med men det var förståligt.


Nej nu är det att vila sig lite, imorgon är det styrka på morgonen och sen vattengympa/simma på kvällen.

Måste få upp löpbandet på övervåningen så jag kan börja träna mera.

Skit våg. :/

bilder finns på bilddagboken och Fejjan.

Ovido - Quiz & Flashcards