Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Ny dator! :D

Av Hella - 28 september 2009 19:16

shopping... fan var inne i stan hur länge som helst idag...

Nicke och jag jagade ny bärbar dator till "mig" nicke hade mkt krav och det var svårt att hitta....
Men till slut så fann vi en som passade herrn... :P

7500:- typ och då ska han köpa grafikkort (?) till med....

Bara farmadet går bättre så är jag nöjd ;-P


sen blev det massa annan shopping med... :S :D
en superfin klänning!!! ÅH! den är snäppet liten över bysten men jag MÅSTE ha den och jag hade 25% rabatt kupong på den med...ska någon dag ta och orka gå genom mina bh´s och se om det är någon som lyckas fixa problemet....
planen är ju fortfarande att komma ner i vikt och det är ju ofta tuttarna som försvinner först så....*hoppas*


Hoppas min kylning släpper ordenkligt och snart så jag kan börja träna igen...
vågar inte riktigt slänga mig på det där direkt ingen lust att bli sjuk igen...

samtidigt som man vill ner fort...
Sitter och diskuterar med Tess om tips om hur vida jag ska ge mig på  typ modifast bars en månad eller nått...

kanske till november... får se... kanske börjar redan på torsdag?..


och självklart ska robin ha fest på fredag bara för att jag jobbar... :(

 
 
Ingen bild

Anna

1 oktober 2009 13:54

skönt med ny dator då! :)
haha inte alla som vill att brösten ska minska först när man går ner i vikt! ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards