Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Skummelt?

Av Hella - 30 september 2009 19:20

humm... intressant.... det står i statistiken att 23 personer varit inne och läst (gårdagens) blogg...

men endast 5 som "vågat" kommentera....
hehehe Tess har nog rätt... säkert massa skummisar...speciellt eftersom inte så många kommenterat... :P

aja... det var bara en liten undesökning jag gjorde...

Antar att iaf 3-5 pers till läser men kanske inte så ofta ellerså orkar dom inte kommentera... :)


idag var jag så där jävla trött igen... stängde av larmet som jag ställt på 09. strax efter 08 i morse...

Sen kom Nicke ner och väckte mig vid 10:40 :O

usch vad det är trist att vara trött.... men det beror väl på förkylningen och att jag inte tränat...

Men drog på Ghosts of girlfriends past och sen blev det bakning....

hade massa bananer, som jag annars äter upp till frukost, men eftersom jag varit dålig och inte ätit frukost på typ 1 vecka så hade dom blivit "dåliga" (för bruna för att duga till en I-lands invånare som jag) och jag kom på att man kan ju faktiskt göra bananmuffins av dom. inte för att JAG äter dom men man kan ju alltid ta med till jobbet, Pmöte, folk som kommer på besök osv... sen ska jag skicka med en påse till Tess :P

anyways. 4 plåtar med bana, banan/Choklad och chokladmuffins blev det....

orkade inte räkna men det blev en massa påsar i frysen...


Orka laga mat efter det? nej. käkade upp matlådorna som fanns i kylen *varför slösa?*

sen kollade nicke och jag på spanska "Rec" och Tess hade rätt... det var inget att hänga i gran...

Fast jag säger sekunderna innan, "nu kommer jag hoppa till", så oftast gör jag det endå.... :P

så är det....


Nu är planen att kolla alla mina internet sidor

och seda är det ssx tricky som gäller fram till 20:45 då är det popcorn och Greys anatomy säsongsstart som gäller :D


Puss på er alla skummisar! ;)

 
 
Ingen bild

Tess

30 september 2009 21:19

Du har nämnt mig TRE gånger i ett inlägg! You looooove me!

 
Ingen bild

Anna

1 oktober 2009 14:07

Ja det är mysko med skummisar! ;P
Gott med muffins, vill med ha juh! ;P hihi i alla fall chokladmuffins! :D
hare fin bruttan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards