Alla inlägg den 4 november 2009

Av Hella - 4 november 2009 14:09

jahopp... det blev inte mkt till sömn i natt så jag drog hem på komp.  mkt irriterande då vår chef lovade oss för 1 månad sen att om vi sov illa fick vi gå hem med lön. Men det var tydligen indraget helt plötsligt....

och det var ingen sådan information som kommit fram till oss arbetare...Men men det är väl bara att bita ihop.
jag kommer ju "jobba" in dom där komp timmarna rätt snabbt då jag ska sitta och räkna på schemat, jag som är så bra på matte... Sen när jag gör det  vet jag inte.... :P nä då, ska försöka idag att komma igång.


Men nu är planen att jag ska göra ett litet grattiskort

Till min Tessis som äntligen blir klar med sin utbildning!!! Grattis!

Till årsskiftet så flyttar hon (tillfälligt) till Fimpen med :D

Me Likie :D 


Det kan jag tänka på ibland, vänner...

hur vissa människor som kommer in i ens liv stannar, andra försvinner i glömska, andra finns där utan att behöva säga något...

vissa människor kommer och går lika fort. Man försöker men ingen respons. Då lägger man ner...


Nu skriver jag bara i allmänhet och om någon tar illa vid sig så, kör hårt.


nu ska jag leta upp lite tips till Tessis kort


Och få det där jävla löpbadet sålt.... Folk mailar med skamförslag...

http://www.blocket.se/vi/24457232.htm


Ovido - Quiz & Flashcards