Alla inlägg den 22 november 2009

Av Hella - 22 november 2009 11:08

Man fattar inte hur mkt energi jobbet tar förräns man är ledig några dagar....

Sover till 11-12 varje dag jag varit ledig och imorgon är det dags att jobba igen.... :/

jag gillar mitt jobb men just nu är det fruktansvärt påfrestande både fysiskt och psykiskt. och som vanligt går dagarna man är ledig sjukt fort....



Igår åkte vi ut till Ljusfall, där mårmår fyllde 70år.

Blev kassler och potatissallad och tårta med fika... bäljade i mig hur mkt julmust som helst kändes det som.... men deras glas var ju väldigt små med ;P

Vi ska tydligen bli bjudna på julbord i år av svärmor till Vadstenakloster hotell, den 13/12 Så jag måste ta en semester dag... kommer bli snål nästa sommar det är så skönt att kunna ha lite sparade dagar och massa komp.

Plus att det står så konstigt i våran självservice. det står att jag har 11 sparade dagar men sedan 2 rader längre ner står det att jag bar 8,nånting

Inte lätt att veta då vad man kan använda dom till när man inte ens vet hur mkt man faktiskt har....
tjänar dock inget på att varken jobba in komp eller ta ut... kan vara därför min lön legat så lågt i några månader....


Jaujau, dags att få i sig lite käk - Frukost...


Ovido - Quiz & Flashcards