Alla inlägg den 6 november 2009

Av Hella - 6 november 2009 20:35

det kommer en och kollar på löpbandet imrogon. Jag sa att jag inte säljer under 3000:- Så är det bara.

Danne kommer hit med så jag inte blir rånad eller nått... :P


Så vill du köpa löpbandet får du snabba dig på!


http://www.blocket.se/vi/24457232.htm

Av Hella - 6 november 2009 16:20

jaha när jag kom till jobbet skulle vi med ner och vaccinera oss igen tog 2 timmar och 45 min från det vi åkte till vi kom hem. Inte lätt med så mkt folk som skulle få sprutan....

igår var jag öm i armen och hade ont i skallen, lite fumlig sådär *mer än vanligt*

Men idag var det värre, mer ont i huvudet, trött och jätte flummig, orkade inte jobba hela mitt pass heller...

Och när jag kom hem sov jag 2 timmar på soffan... men det känns inte bättre för det...

Nu har vi käkat lite och nicke ska dra in till stan och spela på Kulturkammaren. Jag håller mig hemma...
orkar inte med massa hög musik med denna värken i skallen... :S

Ska se om jag ska avboka spinningen imorgon bitti med.... :S

Sen är det Ljusparty kl 15 antar ca 2 timmar långt...

Vid 18 har jag sagt ska några fina flickor komma hit, vi ska köpa pizza och se på film...

ha lite tjejmys sådär.... :)


nej ska ge mig på att skriva lite inför kommande medarbetarsamtalet och räkna lite på det där schema grejen....

Se hur det går med skallen!



Ovido - Quiz & Flashcards