Alla inlägg den 30 november 2009

Av Hella - 30 november 2009 20:33

Det blev både pepparkakor, nötkakor och så blev jag så julig i mig att granen kom upp och några gardiner och ljusstakar. Men allt är inte klart, skabyta gardiner i köket, och om jag inte minns helt fel så har jag inga gardiner till vardagsrummet....
Så jävla dyrt och det är ju 3 fönster *snål*


Nötkakor   Mammas nötkakor som var jävligt svåra att hitta receptet till... men tur att hon finns =D




JULGRANEN!!! = D Jävligt nöjd =)


  

Av Hella - 30 november 2009 13:39

varit och handlat för veckan nu....


och det blir storbak denna vecka....
Jag jobbar ju bara 1 natt och går till 14 på fredag.
Visserligen P-möte imorgon men iaf....


Idag blir det pepparkakor.

Och kanske på onsdag lussebullar och så ska jag göra nötkakor <3


Det blir att åka till stan en snabbis med svärmor imorgon med.

Då är det Nickes julklapp och så ska jag kolla efter en present till den som kommer ur min svägerska inom en snar framtid...

Sen är jag klar för i år =D  eftersom inga av mina vänenr ville byta klappar ;-)


Jaujau på med förklädet för nu ska vi baka! :D


Av Hella - 30 november 2009 11:49

Skriv det första ordet du tänker på när du läser följande ord:

Grönt: Röka.
Paris: Basker.

USA: U-land.
Elvisp: Vispgrädde.

Krulligt: Permanent.

Alkohol: Törstig.

Skräckfilm: Många.
Skitfilm: Svenska.
Dricka: Varm O´boy.
Varmt: HelloKitty Filt.

Döden: För nära.
Begravning: Sorg.
Bröllop: Glädje.
Sommar: Semester.
Djurpark: Kolmården.
Vinterlek: Snöbollskrig.
Godis: Sweet&Sour Malaco Truly
Mardröm: Jobbigt.
Skönt: Sömn.
Vass: Kniv.
Smycke: Piercing.
Politik: Rädlsa.
Paris Hilton: Uuugglllyyyyy.
Syslöjd: Syster Ulrica.
Pyssel: Julkort.
Växt: Julgran.
Picasso: Överskattad.
Musik: Känslor.
Ost: Saltiner.
Frukt: Clementin.
Kusin: Lillpluttan (Iza)

Doft: Nicke.
Pizza: Flöttigt.
Gott: Julmust.

Äckligt: Glögg.
Härligt: Kärlek.
Nu: Handla.

Ovido - Quiz & Flashcards