Alla inlägg den 20 november 2009

Av Hella - 20 november 2009 14:22

FFS!!!
jag satt och tänkte att dert var hot shots! men youtube sög och jag hittade inte klippet....

Men Frida hade filmen och gick genast ner och konfirmerade att detta är korrekt!!!
Fatta att man gått i nästan 2 veckor och funderat på den där jääävla filmen :P


Nu kan jag sova ordenkligt i natt iaf :P

Av Hella - 20 november 2009 13:19

ja... jag måste säga att jag blev glatt överraskad när festen kom till igår.

hade varit lite upp och ner under hela veckan om det skulle bli bra eller inte osv....

Men tjejerna i festkommitten lyckades väldigt bra!

Jag upptäckte att jag var rejält törstig plus att jag delade med mig till S. så mina cider räckte inte så långt som planen var... Tur att det var en massa generösa gamla arbetskamrater där från Ö.malm

Det blev vodka med cola, cider och fesljummna öl! :O jo Älgen var definitivt inte BLÅ! men det var rätt gott, när man är törtstig och på partyhumör och inte har något annat att dricka så tar man vad man blir erbjuden....

Super god mat var det med jag hade kyckling och potatisgratäng! Yummie!

Och självklart lekar, lite iaf. Och storfuskaren... *host*...spelaren Hella, vinner självklart - alltså Mitt lag :P
Ett  4mannaband som satt och spelade allt från gamla godingar från 70talet till Pink - Sober :P
Sköna grabbar det där!

Hade jag vetat att det skulle bli en sådan bra fest så hade jag tagit med mig mer att dricka och fixat sovplats hos Anna eller nått :P Så jag kunde dragit på efterfest. Sandra skulle ju jobba så jag kunde inte plåga henne

Sist ut var iaf jag, J och planerarna :P BRA kväll tjejer...


när jag kom hem snurrade sängen lite lagom, inga spyor eller annat otrevligt iaf :P

sängen var skön i natt....

egentligen skulle jag dra till ica och hämta ut mitt paket, men jag orkar inte  :P

Tar det imorgon - Ska till mårmår och mårfar och käka lite mat och fika :D

Se om man snackar sig lite finska då med.... perkele :P


BTW!!! I natten till igår kom jag på filmfan!  Som Alabama & Freak och jag satt och snackade om för 2 helger sen...

Det är ju från Hot shots!!! "Mat sex scenen"

en manlig aktör rullar ihop en pizza slickar kanten som en spliff.... jag försöker hitta den på youtube men vi får se... Nu när jag letar så kommer det inte upp det kanske inte är den filmen endå..... :S


Jaujau blir matlåda - lasagne idag och Kungfu Panda!

Ovido - Quiz & Flashcards