Alla inlägg den 16 november 2009

Av Hella - 16 november 2009 15:28

det blev en lugn natt även denna natten, fan vad gött....

Men det ska bli sjukt skönt att sova i sin egen säng i natt!!! och kramas med en varm karl :P


och ett fett grattis till min Tess som numera är legitimerad sjuksyrra! :D

wooohooo!!! Många pussar och kramar skickas hennes väg!


Min kära mami varit här en stund.... brände en urbra skiva till henne,

Stefan Andersson - På svenska (fan från 1997!!) sjukt gammal men sjuuukt bra... en sådan skiva som precis alla låtar är bra på. det är inte många som lyckas med det....

Fick en limpa valnötsbröd *gött* och vi bjöd på lite muffins :)

Hon hade varit hemma hos C och fått semesterfilmer från Mami+B´s förhållande (som mor skrattat gott åt :) ) och mami hade tagit med bilder sen vi syskon var uppe hos henne i Norge härom sommaren, men C´s son hade ockuperat dator...
Och nu när jag vet efternamn på C och J försökte jag finna dom på Fejjan men dom har nog ingen...

Vet ju knappt hur dom ser ut i dag så....och vad skulle man skriva till dom?

C var ju inte hos oss så länge och J...ja...


igår så låg jag och tänkte på spinning... :P

försöker bygga upp ett pass på papper men det var så länge sen jag var på "vanlig" spinning att jag knappt minns hur dom går. Är ju bara på "activio" vilket är pulsbaserad träning. typ

Men hoppas att jag får lära mig att hitta musik med rätt takt/bpm för att lyckas med ett bra uppbyggt pass...

Fan måste nog ta mig upp en kväll och köra ett vanligt spinningpass och försöka minnas vad man gör för "övningar"


aja dimmar lägger sig över fimpen, men det känns bra, är ju inomhus :)

Ovido - Quiz & Flashcards