Alla inlägg den 25 november 2009

Av Hella - 25 november 2009 17:10

tur i oturen....
blev inbeordrad till natten, men fick ledigt imorgon fm och fredag kväll :D


Annars gick det bra på medarbetarsamtalet med chefen... ser fram emot att se om något i lönekuvertet har ändrats.... Fic ken bra lön denna månad iaf, vilket jag är sjukt tacksam för! hade 2400:- extra räkningar....


Åh jag kom på att Alabama är skyldig mig 147:- och freak 47:-

så då komemr det in lite små slantar där med.... någongång....


Nej stackars nicke blir ensam inatt så jag måste mysa med honom lite innan det är dags att (skörda igen) åka till jobbet....


Förövrigt är julkorten klara... ev att jag ska göra 3 till, eller att Nicke gör 1 och jag 2. Då är vi uppe i rekord många.... Med tanke på att vi aldrig skickar julkort.

20st! Men jag jobbar ju inte längre på julsorteringen på posten så nu skiter jag i det ;P


Imorgon skulle solen skina :D det betyder pw runt gron...

kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards