Alla inlägg den 11 november 2009

Av Hella - 11 november 2009 20:42

vaknade vid 2 tiden i natt igen.... trodde dock inte att jag skulle jobba riktigt än men nästan....
hade rätt mkt beslutsångest innan jag tillslut åkte till jobbet. Mådde ju helt ok på morgonen, men när man kommer dit och börjar jobba så börjar smärtan i rygg och ben direkt.... :/

det var bara att bita ihop och köra på.... inte ens panodil hjälper för att ens dämpa smärtan lite grann....

Jag ska vänta tills efter nästa massage om det blir bättre, annars måste jag kontakta läkare och se vad dom säger.

När jag blev skickad till Sjukgymnasterna så kunde dom ju inte göra något.

Fick en övning som skulle "reta" nerven men den har inte gjort särkillt mkt....

Och när man retar nerven gör det ju ondare... :S

och jag måste få en lösning snart de senaste månaderna har jag varit sjukskriven rätt mkt (inte bara för benet/ryggen) minst 1 gång i månaden och tagit komp så jag har förlorat massa lön.
Och denna månad har jag visserligen kompat men kan inte sjukskriva mig mera måste ju ha råd att köpa klappar till folk.  Detta år är det nog färre än vanligt...

har inte pratat med allt folk heller om man ska utbyta paket eller inte....

Dom som är intresserade av att byta får höra av sig. 


Nu har Nicke dragit iväg till Mac Tomas dom skulle vara ett gäng pöjkar och spela tvspel.
Jag ska titta på Greys.


Och jag är ledsen men jag har gått och blivit kär i finska (emo) Am. rock pojkar... :P


http://www.youtube.com/watch?v=-g37Xt8_eEI

Ovido - Quiz & Flashcards