Alla inlägg den 5 november 2009

Av Hella - 5 november 2009 12:33

jopp jopp. nu har man fått spruta i armen.... Svinvaccin

Sen hade vi pmöte utan chefen. så jag hade egentligen inte behövt jobba in dom där 2 timmarna... *grr*
Lata jobbarfolk... som inte orkar jobba in :P

aja då går jag iaf plus minus noll eftersom jag kommer ta säkert minst 2 timmar på att räkna det där jävla schemat...

eftersom jag fick ta 4 tim komp igår då jag inte fick sova på natten....


Ska dra till jobbet i em och jobba kväll och imorgon dag.

Nicke ska spela inne på Kulturkammaren på fredag och han ville att jag skulle med och fota lite...

Vet dock inte om jag orkar.... Vi får se....


känner ju efter sprutan att man är öm i armen och så fick jag ont i huvudet. Men det kan ju vara andra saker som har med det att göra.


nu kollar jag på plastikkirurgerna som jag spelade in. Vill se Anna Books operation. Den dagen jag har råd så vill jag med göra sånt.

Jag har ju en lista med vad jag skulle vilja göra den dagen jag har råd, för det skulle bli dyrt ;P


Sen blir det lite lunch innan jobbet.

Sen får jag väl se hur det ser ut om det blir jobb imorgon...


Hare gott där ute i "snöslasket"

Ovido - Quiz & Flashcards