Alla inlägg den 8 november 2009

Av Hella - 8 november 2009 13:36

Igår blev en mkt trevlig kväll...

  



Flickorna kom och vi åkte och hämtade pizza, käkade och såg på bumbibjörnarna och sen drog vi på en film, Coraline som vi såg i 3D :P


Sen åkte Frida iväg till sin brors fest.

Alabama Anna och jag fortsatte dock kvällen med lite anisktsbehandling


  

På bilden till förpackningen på Annas mask var den fetrosa, men på var den bara genomskinlig med lite glitter...

Min bajsfärgade är dock snygg :P

Vill ni se mera bilder så gå till Bilddagboken, länken finns till höger.


men vi blev båda rätt trötta rätt tidigt och vid midnatt där någonstans så drog anna hemmåt.

Och jag kom mig i säng vid 01. och somnade som en stock....


jaujau. Nicke kommer nog hem vid 17-18 tiden ikväll och jag funderar att dammsuga men tveksmat att jag orkar då min härliga huvudvärk har återvänt... :S


Och förresten. jag fick sådan ångest över att jag åt massa pizza och lite godis igår så jag vägde mig idag.

hoppsan... Hoppas det håller sig till på torsdag!!


aja.... ska kanske göra något, eller inte....



Ovido - Quiz & Flashcards