Alla inlägg den 7 november 2009

Av Hella - 7 november 2009 13:35

haha Hella är väldigt ekonomisk.... :P
Efter att löpbandet blev sålt åkte jag ner till centrum och fixadedet jag skulle...
MEN jag smet in på afrodite och kollade på deras "rea" snurror och hittar lite kläder att testa...
Så det blev en jeanskjol och sedan frågade jag efter den söta stickade västen i fönstret och köpte den med :P
Och när jag står i kön tittar jag ner i scarflådan och tar en ny scarf :P

och vips 823:- försvann... :P
Säger nog inget till Nicke *hahaha*

Skulle ju egentligen behöva köpa mig en rejäl vinterjacka istället.... :P

kanske inte blir några pengar till tatuering ;)


Men men är så så bra humör idag! fortfarnade en smula skallebank men det är inte mkt kvar längre :D

och är redo för en pizza och jag har köpt lite läskt och en påse ostbågar (och popcorn hade jag hemma)
för en rikigt lyckad myskväll....


det är en bra dag idag :D

Av Hella - 7 november 2009 11:05

Sådär! Löpbandet sålt 3000:- fick jag för det iaf. bara 500 under mitt pris.

Danne var här och hjälpte bära oså allt gick så lugnt och sansat :)


ska dra ner på centrum och köpa sminkpads då jag glömde ta hem från jobbet igår

och tvingades skrubba mina stackars ögonfransar...


Sen blir det att piffa till sig lite då ljuskalas på östermalm sker kl 15.


Sen när det är klart är det hem och hoppa i mjukiskläder och vänta på tjejerna :D
köpa lite pizza och kolla på film.  ska köpa en påse chips med har ju popcorn hemma iaf...

Kanske lite läsk med? En riktigt frossar kväll... Vägdagen är ju inte förrän på torsdag....


Ta lite frukost innan jag åker ner bara...


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards