Alla inlägg den 15 november 2009

Av Hella - 15 november 2009 15:36

natten gick bra, så vi säger ta i trä att denna natt går bra med, eftersom jag ska jobba till 13 med....


var på det dära mötet idag.... :/
känns ju inte så jätte bra eller vad man ska säga. Vi var typ 15 pers och det var några som inte kunde komma just idag som hon ska träffa en annan gång. det var ett gäng med typ 16åriga tjejer med... Det känndes oxå mindre kul.
Men de flesta var väl 25+ iaf....

hon berättade lite om vad det handlade om, vad man tjänar, hur man jobbar...

Och inom 2 veckor damper det ner ett mail i min inbox om jag är intressant eller inte.

Då ska jag få gå på 3 kurser á 2 timmar med lite ledarskap, musik, pass uppbyggnad och massa sånt.

Sedan ska man få hålla i ett eller flera provpass typ och bli bedömd hur man kör på *iii*

ja jag har väl inga större förväntingar nu efter mötet men det vore ju väldigt kul att testa...
Det kanske visar sig att jag inte alls passar som instruktör.... :(

Ja man måste satsa för att vinna :D inget är klart än :D


Nu står nicke och steker hemma-köttbullar och jag glor lite på sveriges fulaste hem, dom är så roliga gubbarna :P


japp vi får hålla tummarna att allt går bra med instruktörgrejen iaf testa på....

Oj vad jag tjatar.... :-P


förresten är det "jobbiga veckan" på jobbet började fredagskväll och slutar torsdag kl16.

OCH på torsdag kl 18 är det p-ass fest för kommunens p.assar.  Eget dricka...
Fan är riktigt fest sugen. men känner väl typ bara dom från jobbet och ingen av dom kommer ju dricka....


Jaja så är det. ha en fortsatt skön söndag :)


Ovido - Quiz & Flashcards